051/494-000 & 041/866-660
Ponedeljek - Petek: 10:00 - 17:00
Ljubljana, Tržaška cesta 5

Menjava stekel

1. Ali bom pri menjavi stekla izgubil podatke na svojem telefonu?

Ne. Pri menjavi stekel ne posegamo v software in napravo po koncu menjave prižgemo izključno zaradi testiranja.

2. Kakšna lepila uporabljate pri menjavi stekel?

Za pritrditev stekla na zaslon uporabljamo tovarniška lepila, ki so primerna za vaš aparat.

3. Ali se funkcionalnost aparata poslabša po menjavi?

Ne, aparat vam bo deloval tako kot prej. Na telefonu odstranimo steklo in ga zamenjamo z novim, tako da uporabniško izkušnjo le izboljša.

4. Trenutno imam telefon bele barve, želim pa si temno modrega. Je to možno narediti?

Seveda. Če imate željo po menjavi barve na aparatu, vam z veseljem ustrežemo.

5. Kakšen je izgled aparata po menjavi stekla?

Aparat bo z novim steklem izgledal skoraj tako kot prvi dan nakupa.

6. Koliko časa bom brez telefona?

Menjava stekla bo opravljena v roku 24h po prevzemu. Seveda pa se vedno potrudimo da to storimo hitreje in ugodimo stranki.

7. Imam počeno steklo na telefonu, vendar ga lahko normalno uporabljam. Nesel sem ga na popravilo k uradnem servisu, vendar bi mi radi menjali kompleten zaslon z LCDjem in zaračunali več kot polovico vrednosti telefona. Ali lahko pri vas zamenjam samo steklo?

Seveda. Naš servis je specializiran prav za popravila stekel.

8. Telefon imam zavarovan z geslom, ga potrebujete pri popravilu?

Da, geslo potrebujemo za dostop do vseh funkcij telefona, katere pred in po popravilu skrbno stestiramo.

POZOR! Gesla uporabimo izključno v sklopu testiranj. Gesel ne shranjujemo v bazo. Če ne želite sporočiti gesla, nekaterih funkcij aparata ne bo mogoče stestirati, med temi so ključne kamera, antena, wifi, bluetooth. V tem primeru vam garancija ne velja.

9. Kako pa je v primeru, da mojega telefona ni mogoče popraviti?

Če vašega telefona ne bomo uspeli popraviti, vam servisa ne zaračunamo, le pregled in diagnostiko.

Zaščita stekel

1. Koliko zaščita stekla dejansko zaščiti telefon?

Zaščitno steklo ima trdnost 9H+, in telefon zaščiti pred padci, udarci in poškodbam stekla.

2. Ali zaščita zatemni oziroma zamegli sliko?

Steklo ima 99.3% prepustnost svetlobe, tako da slika ostane enako vidna.

3. Ali zaščita moti pri uporabi?

Vsa stekla imajo zaobljene robove in gladko površino, tako da je uporaba nadvse prijetna.

4. Kako se zaščito vizualno opazi?

Stekla so tanka 0.2 mm, tako da se je skoraj ne opazi.

5. Ali obstajajo tudi zaščite, katere pokrijejo celotno spredno površino?

Seveda, nekatera najdete na tej povezavi: Celotna zaščita. Ali pa nas kontaktirajte.

6. Kakšna je razlika med zaščitnim steklom in zaščitno folijo?

Zaščitna folija varuje telefon pred praskami, zaščitno steklo pa je debelejše in varuje telefon tudi pred udarci in padci.

Popravila aparatur

1. Ne vem kaj je narobe z mojim aparatom. Bi lahko preverili?

Seveda, nudimo vam pregled aparata in diagnostiko težav. Pri tem pa vam ponudimo ugodno ceno popravila.

2. Ali bom pri popravilu izgubil podatke na svojem telefonu?

Pri manjših posegih načeloma ne posegamo v software in napravo po koncu menjave prižgemo izključno zaradi testiranja. Pri večjih posegih pa je potrebna ponovna rekonfiguracija in namestitev sistema, pri tem pa se vsi podatki izbrišejo, vključno z aplikacijami in stiki.

3. Trenutno imam telefon bele barve, želim pa si temno modrega. Je to možno narediti?

Seveda. Če imate željo po menjavi barve na aparatu, vam z veseljem ustrežemo.

4. Koliko časa bom brez telefona?

Menjava stekla bo opravljena v roku 24h po prevzemu. Seveda pa se vedno potrudimo da to storimo hitreje in ugodimo stranki.

5. Kako pa je v primeru, da mojega telefona ni mogoče popraviti?

Če vašega telefona ne bomo uspeli popraviti, vam servisa ne zaračunamo, le pregled in diagnostiko.

6. Telefon imam zavarovan z geslom, ga potrebujete pri popravilu?

Da, potrebujemo. V primeru da imate nastavljeno geslo za odklep aparata, nam onemogočite dostop do testiranja vseh funkcij naprave. Prosimo vas, da nam sporočite geslo pred prevzemom aparata. Če ne želite sporočiti gesla, nekaterih funkcij aparata ne bo mogoče stestirati, med temi so ključne kamera, antena, wifi, bluetooth. V tem primeru vam garancija ne velja.

Pogoji poslovanja

Prizadevamo si, da se vsi podatki na telefonu ohranijo, če pa je neizbežno, in moramo telefon ponastaviti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov. Vse dodatke telefona kot so SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki, je priporočljivo pred oddajo telefona v servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo. V primeru, da želite račun na podjetje, je na to potrebno opozoriti, pred izdajo računa, kajti kasnejših reklamacij oziroma sprememb ne izvajamo. S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno. Podatki ter gesla za servisiranje in vzdrževanje ne bodo posredovani tretjim osebam in so namenjeni izključno za servisiranje in testiranje naprave. Če ima stranka zaklenjen telefon in ne posreduje gesla, smo primorani ponastaviti telefon in s tem povzročiti izbris podatkov na napravi, da lahko opravimo servisna testiranja oziroma stranki ne priapada garancija, če testeranja ni bilo možno izvesti. Na telefonih s touch ID funkcijo (bralniki prstnega odtisa) le ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo telefona. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje telefona.
Za funkcionalne napake po oddaji telefona, ki niso predmet naše menjave/dela ne moremo odgovarjati. Ker je bil telefon pred popravilom izpostavljen mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati. S telefonom med servisnim posegom ravnamo v skladu z dobro servisno prakso. Pri menjavi stekel/LCD zaslonov ter ostalih popravilih se uporabljajo nadomestna stekla/LCD zasloni in deli, ki niso enakovredi originalnem ter uveljavljen postopek lepljenja oziroma nameščanja le teh. Pri nadomestnih ekranih določene posebne funkcije (npr. knock knock za posnetek zaslona) po menjavi ne bodo delovale. Kot izvajalec storitve imamo pravice zahtevati predplačilo za opravljeno storitev. Pregled oz. diagnostiko popravila aparata izven garancije ali zaradi napak, ki niso krite z garancijo, zaračunavamo po veljavnem ceniku. Čas popravil naveden pod posameznimi produkti in popravili, ki jih nudimo, je le okviren in lahko nastanejo določena odstopanja od predvidenega časa, zaradi same narave ter kompleksnosti posega. V primeru napake na materialu ali pomankanja zaloge, si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila ter nabave materiala do 30 dni od dneva prejema naprave. Če telefonu ni priloženo geslo za odklep, se rok popravila podaljša za 24 ur, od prejema gesla. Pri pošiljanju po pošti, telefon v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. Ko stranka prejme obvestilo o končanem procesu popravila aparature ima 30 dni časa za prevzem. Ob izteku roka prevzema aparature, si pridržujemo pravico zaračunati stranki ležarnino v višini 1€ na dan. V primeru, da se napravo ne prevzame po 60 dneh od dne obvestila, si pridržujemo pravico napravo prodati na dražbi in z prejeto vsoto poravnati dolg stranke za opravljeno storitev ter nastalih stroškov ali pa napravo uničiti. Podjetje EM servis ponuja možnost prednostnega popravila. V primeru le tega, aparatura stranke preskoči vrsto ter se aparat popravi v najkrajšem možnem času. Za tovrstno popravilo se zaračuna 10% končnega zneska popravila oziroma najman 10€. Pri produktih kjer je navedana procentualna uspešnost (npr: 90% uspešnost) stranka prevzema odgovornost ter stroške neuspešnega popravila (npr. poškodba LCD ekrana). S predajo naprave podjetju (vključujoč pošiljanje preko pošte) stranka sprejema pogoje poslovanja podjetja, ki so navedena na spletni strani www.mobistekla.si. Ob zahtevi stranke se ji lahko predložijo pogoji poslovanja tudi v fizični obliki. Ne poslujemo z žigom.

Garancija:

Garancija na naše vgrajene rezervne dele je 90 dni od datuma prevzema naprave. Uveljavljate jo le z predložitvijo potrdila o plačilu. Z mehansko poškodbo telefona vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam le te po menjavi ne moremo obnoviti. Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe prav tako 100% enak izgled ni zagotovljen. Odstopanja, ki lahko nastanejo zaradi posega in za njih ne odgovarjamo so sledeča:
  • Deadpixels (mrtve pike v ekranu)
  • Barvne ali bele pike v ekranu
  • Odstopanje od primarne barve
  • Odstop ekrana, ki je posledica zvitega okvirja ali deformacije
  • Ostanki lepila
  • Manjše odrgnine in praske
  • Okrnjena kakovost zvoka in/ali mikrofona
  • Zmanjšana svetlost ekrana
  • valovit ekran oziroma izbokline in ubokline na ekranu

V primerih menjave stekla, LCD zaslona ali tovrstnega posega in servisa telefona, ki je po deklaraciji proizvajalca vodotesen, nadaljnje vodotesnosti ne garantiramo. Za popravila na matični pološči vam garancija ne pripada. Odgovornosti za morebitne notranje mehanske poškodbe, ki so jih povzročile primarne poškodbe telefona (počeno steklo/nedelujoč LCD) ne prevzemamo. Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH in druge akumulatorje, LED svetil, programsko opremo, pomnilniške enote, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno. Upoštevajte, da pri zaslonih z LCD tehnologijo, vsaka "mrtva točka" ni razlog za uveljavljanje garancije. Pri tem velja standard ISO 13406-2, ki določa kriterije za okvaro LCD zaslonov:

RAZRED 1: ni okvarjenih pikslov in sub-pikslov (v tem primeru lahko takoj uveljavite garancijo)

RAZRED 2: dopušča eno ali tudi vse od naslednjih pomanjkljivosti :
  • 2 svetla ali temna piksla
  • 5 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
  • 2 sub-piksla znotraj razdalje petih pikslov (cca 2mm za 15''in17'' monitorje)
RAZRED 3 : dopušča eno ali vse izmed naslednjih pomanjkljivosti :
  • 5 svetlih pikslov
  • 15 temnih pikslov
  • 50 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
  • 5 sub-pikslov znotraj razdalje petih pikslov (približno 2mm)
V primeru, da razred zaslona ni naveden, zaslon avtomatično spada v 3. razred.

Garancija ni veljavna:
  • ob neposredovanja gesla za odklep in testiranje telefona
  • ob poškodovanju garancijske nalepke (Varranty void seal)
  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...)
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
  • pri spremembah na aparatu
  • ob izpostavljenosti telefona vlagi, vodi ali ob znakih oksidacije (čipi, konektorji, upori itd)
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd...
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
  • pri napakah, ki jih povzroči nezdružljiva programska oprema in virusi ter nepooblaščeno spreminjanje tovarniške programske opreme
  • pri normalni obrabi izdelka, vključno z baterijo
  • pri okvari zaradi lepljenja nalepk na napravo in napak zaradi svetlosti LCD zaslona, ko je dolgotrajno prikazana enaka statična slika in ostanejo vzorci na zaslonu
  • pri nameščenem blagu, ki se je odlimal / odstopil / bil nepravilno nameščen in ste kljub opaženi napaki blago uporabljali ali izpostavljali silam ter s tem povzročili mehansko poškodbo ali nepravilno delovanje blaga
  • Pogoji obročnega plačevanja z NLB kreditno kartico:

    Imetniki NLB Plačilnih kartic z odloženim plačilom ter imetnikom kartic drugih bank z pogojem obročnega plačevanja
  • Karanta
  • Visa
  • MasterCard
  • Imetniki kreditnih kartic drugih bank, ki imajo urejeno obročno plačevanje (v tem primeru veljajo pogoji banke nosilke kartice)
    Od 2-24 mesečnih enako visokih obrokov (število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto)
    V okviru prostega limita na obstoječi kartici
    Ni potrebno predlagati nobene dokumentacije
    Prodajno mesto samostojno oblikuje število obrokov in višino posameznega obroka.
  • Min. število obrokov: 2
  • Max. število obrokov: 24
  • Max nakup: prosti limit stranke

  • Stroški stranke obročnega plačevanja:

    1 obrok: 0
    2 obroka: 5,00 EUR
    3 obroki: 6,5 EUR
    4 obroki: 9,00 EUR
    5 obrokov: 11,00 EUR
    6 obrokov: 13,00 EUR
    7 obrokov: 15,00 EUR
    8 obrokov: 18,00 EUR
    9 obrokov: 21,00 EUR
    10 obrokov: 23,00 EUR
    11 obrokov: 25,00 EUR
    12 obrokov: 28,00 EUR
    13 obrokov: 35,50 EUR
    14 obrokov: 38,00 EUR
    15 obrokov: 40,50 EUR
    16 obrokov: 43,00 EUR
    17 obrokov: 48,00 EUR
    18 obrokov: 51,00 EUR
    19 obrokov: 54,00 EUR
    20 obrokov: 57,00 EUR
    21 obrokov: 63,00 EUR
    22 obrokov: 66,00 EUR
    23 obrokov: 69,00 EUR
    24 obrokov: 72,00 EUR

    Stroški obrokov ne vklučujejo DDV

    Pogoji obročnega plačevanja z Diners klub kartico:


       Provizija pri obročnih plačilih, katero krije stranka

    2-6 obrokov je 5% od zneska nakupa
    7-24 obrokov je 6% od zneska nakupa
    Stroški obrokov ne vklučujejo DDV


    Vsi zgoraj navedeni pogoji se nanašajo na podjetje EM Servis storitve d.o.o. (DDV: SI 30876745, MAT: 7160399000), ki se nahaja na Tržaški cesti 5, 1000 Ljubljana.

Mobistekla trgovina

NOVO!