PON - ČET 9.00-18.00

PET 9.00-16.00

Zaupanja vreden servis

V Mobistekla servisu popravljamo preko 30 znamk in več kot 500 modelov telefonov, računalnikov, pametnih ur, dronov, električnih skirojev,.. popravimo praktično vsako elektronsko napravo. Z našo ekipo specialistov na različnih področjih imamo zelo široko znanje, ki pa ga vedno znova nadgrajujemo, saj gre tehnologija vsak dan korak naprej.

Kliknite na logotip proizvajalca naprave, za katero želite izvedeti ceno in ostale informacije o samem popravilu.

Zakaj izbrati nas?

Kvalitetno, hitro in ugodno – to je naše vodilo.

Popravilo naprave se lahko izvede že v roku 1 ure, na opravljeno storitev pa nudimo garancijo.
Zavedamo se, kako pomembno vlogo imajo dandanes telefoni, saj imamo na njih vsi ogromno pomembnih informacij in datotek, zato za razliko od ostalih servisov, vašega mobilne naprave ne ponastavimo. To pomeni, da se vam vsi vaši podatki in aplikacije ohranijo, vi pa tako ne izgubljate časa z ustvarjanjem varnostne kopije.

Naš spekter popravil zajema skoraj vse

Od preproste menjave baterije in menjave ekrana, do reševanja povsem poškodovanih telefonov, za katere mnogi menijo, da jim ni več pomoči. Prav tako servisiramo naprave, ki so bile v stiku s tekočino, pa tudi tiste, ki imajo težave s software-om.

Vedno se trudimo biti čim bolj ažurni

Takoj, ko pride na trg nova naprava, imamo mi že na zalogi rezervne dele in dodatno opremo, kot na primer: Apple polnilec, ovitki, zaščitna stekla ipd. Imamo največjo zalogo nadomestnih delov v celi Sloveniji, z namenom, da je vsak telefon čim hitreje popravljen, saj je čakanje na rezervne dele navadno precej dolgotrajno.
Uporabljamo zgolj originalne ali visoko kakovostne nadomestne dele, ker lahko le tako zagotavljamo kvaliteto in upravičimo garancijo.

Kakovost z izkušnjami

Imamo več kot 10 let izkušenj, pri popravilih pa uporabljamo le najboljšo in dobro preverjeno opremo in orodja. Trenutno na leto popravimo okoli 12 000 naprav, ta številka pa se iz leta v leto dviguje.

Smo izredno odzivni

Tako preko telefona, kot tudi preko e-maila in družabnih omrežij. S tem zagotavljamo, da dobite vse potrebne informacije v najkrajšem možnem času.

Ponujamo ugodne rešitve

Ker so cene telefonov in nadomestnih delov vsak dan višje, poskušamo na različne načine cene čim bolj znižati. Zato smo se že od začetka specializirali za menjavo stekel, kar je precej ugodnejša opcija, kot menjava celotnega ekrana. Ko pride do težave na matični plošči, je najpogostejša »rešitev« menjava le te, ali pa kar celotnega telefona, s tem pa izgubite tudi vse pomembne datoteke oz. podatke, ki ste jih imeli na aparatu. Namreč le redki servisi imajo znanje in opremo, ki omogočajo popravila posameznih čipov na plošči. Naši strokovnjaki pa so se izurili tudi na področju micro solderinga, tako da jim popravila na matični plošči niso tuja. Z menjavo oz. popravilom posameznih čipov, tako v veliki večini primerov lahko rešimo telefon in podatke na njem, vam pa ni potrebno kupovati novega. Če je počeno le stekelce na zadnji kameri, vam navadno vseeno zamenjajo celotno kamero, čeprav po tem ni nobene potrebe. Menjava stekelca kamere je hitrejša in veliko cenejša izbira, zato imamo mi pri vseh modelih opcijo menjavo samo te. Prav tako imamo v ponudbi ekrane in baterije različnih kvalitet – original, premium, B klasa, obnovljeni – ki imajo različne cene. Tako se lahko vsaka stranka sama odloči, kakšne so njene želje oz. potrebe in koliko je pripravljena plačati.

Tracker - Sledenje servisnemu postopku

Kot prvi v Sloveniji, smo na podlagi večletnih izkušenj, ustvarili program za sledenje stanja popravila vaše naprave. Tako vedno veste, v kateri fazi popravila je naprava in si lažje organizirate vaš čas. Uporaba programa je povsem preprosta – ob popravilu prejmete povezavo, ter uporabniško ime in geslo, s katerimi dostopate do statusa popravila.

Transparentnost poslovanja

Pri nas vedno že vnaprej izveste, koliko boste odšteli za popravilo. Vse cene, ki so objavljene na naši spletni strani so končne, saj vsebujejo tako celoten material (vključno z lepili), kot tudi delo. V primeru, da med diagnostike naprave ugotovimo, da ima telefon še kakšno okvaro oz. da bo morda prišlo do dodatnih stroškov, vas o tem nemudoma obvestimo, vi pa se nato odločite, če želite nadaljevati s popravilom.

Individualna obravnava vsake stranke

Vsaki stranki se posebej posvetimo in prisluhnemo njenim željam ter potrebam. Svetujemo vam pri odločitvah kot so: ali je popravilo sploh smiselno, izbira kvalitete ekrana, dodatna zaščitna oprema telefona … končna izbira pa je seveda vaša, in to vedno upoštevamo. Zavedamo se, kako pomembna je medsebojna komunikacija, zato vas o vsem sproti obveščamo, tako preko maila in telefona, kot tudi preko programa za sledljivost vaše naprave. Za stranke, ki potrebujejo popravilo naprave, ki niso pogoste na našem trgu, se potrudimo, in prav za njih poiščemo in naročimo material, ter zadevo popravimo v najkrajšem možnem času. Prav tako smo v ponudbo dodali opcijo prevzema in dostave telefona preko kurirske službe, ki deluje na območju Ljubljane. Tako lahko na popravljen telefon počakate kar v udobju vašega doma, ali pa servis uredite dokler ste na delovnem mestu. Naš cilj je zadovoljna stranka, zato stremimo k osebni obravnavi in preprostim rešitvam za vas.