Zakaj izbrati naš servis?
Kvalitetno, hitro in ugodno – to je naše vodilo.
Popravilo naprave se lahko izvede že v roku 1 ure, na opravljeno storitev pa nudimo garancijo. Ker servisiramo več kot 20 različnih znamk naprav, pomeni, da imamo zelo široko znanje, ki pa ga vedno znova nadgrajujemo, saj gre tehnologija vsak dan korak naprej.Zavedamo se, kako pomembno vlogo imajo dandanes telefoni, saj imamo na njih vsi ogromno pomembnih informacij in datotek, zato za razliko od ostalih servisov, vašega mobilne naprave ne ponastavimo. To pomeni, da se vam vsi vaši podatki in aplikacije ohranijo, vi pa tako ne izgubljate časa z ustvarjanjem varnostne kopije.
Vedno se trudimo biti čim bolj ažurni – takoj, ko pride na trg nov iPhone, imamo mi že na zalogi rezervne dele in dodatno opremo, kot na primer: Apple polnilec, ovitki, zaščitna stekla ipd.
Imamo največjo zalogo nadomestnih delov v celi Sloveniji, z namenom, da je vsak telefon čim hitreje popravljen, saj je čakanje na rezervne dele navadno precej dolgotrajno. Uporabljamo zgolj originalne ali visoko kakovostne nadomestne dele, ker lahko le tako zagotavljamo kvaliteto in upravičimo garancijo.
Imamo več kot 10 let izkušenj, pri popravilih pa uporabljamo le najboljšo in dobro preverjeno opremo in orodja. Trenutno na leto popravimo okoli 12 000 naprav, ta številka pa se iz leta v leto dviguje.
Smo izredno odzivni – tako preko telefona, kot tudi preko maila in družabnih omrežij. S tem zagotavljamo, da dobite vse potrebne informacije v najkrajšem možnem času.
Ugodne cene
Ker so cene telefonov in nadomestnih delov vsak dan višje, poskušamo na različne načine cene čim bolj znižati. Zato smo se že od začetka specializirali za menjavo stekel, kar je precej ugodnejša opcija, kot menjava celotnega ekrana. Ko pride do težave na matični plošči, je najpogostejša »rešitev« menjava le te, ali pa kar celotnega telefona, s tem pa izgubite tudi vse pomembne datoteke oz. podatke, ki ste jih imeli na aparatu. Namreč le redki servisi imamo znanje in opremo, ki omogočajo popravila posameznih čipov na plošči. Naši strokovnjaki pa so se izurili tudi na področju popravil čipovja in vezja pod mikroskopom, tako da jim popravila na matični plošči niso tuja. Z menjavo oz. popravilom posameznih čipov, tako v veliki večini primerov lahko rešimo telefon in podatke na njem, vam pa ni potrebno kupovati novega.Če je počeno le stekelce na zadnji kameri, vam navadno vseeno zamenjajo celotno kamero, čeprav po tem ni nobene potrebe. Menjava stekelca kamere je hitrejša in veliko cenejša izbira, zato imamo mi pri vseh modelih opcijo menjavo samo te.
Prav tako imamo v ponudbi ekrane in baterije različnih kvalitet – original, premium, B klasa, obnovljeni – ki imajo različne cene. Tako se lahko vsaka stranka sama odloči, kakšne so njene želje oz. potrebe in koliko je pripravljena plačati.
Tracker in sledenje stanja popravilu
Kot prvi v Sloveniji, smo na podlagi večletnih izkušenj, ustvarili program za sledenje stanja popravila vaše naprave. Tako vedno veste, v kateri fazi popravila je naprava in si lažje organizirate vaš čas. Uporaba programa je povsem preprosta – ob popravilu prejmete povezavo, ter uporabniško ime in geslo, s katerimi dostopate do statusa popravila.Transparentnost cen
Pri nas vedno že vnaprej izveste, koliko boste odšteli za popravilo. Vse cene, ki so objavljene na naši spletni strani so končne, saj vsebujejo tako celoten material (vključno z lepili), kot tudi delo. V primeru, da med diagnostike naprave ugotovimo, da ima telefon še kakšno okvaro oz. da bo morda prišlo do dodatnih stroškov, vas o tem nemudoma obvestimo, vi pa se nato odločite, če želite nadaljevati s popravilom.Individualna obravnava strank
Vsaki stranki se posebej posvetimo in prisluhnemo njenim željam ter potrebam. Svetujemo vam pri odločitvah kot so: ali je popravilo sploh smiselno, izbira kvalitete ekrana, dodatna zaščitna oprema telefona … končna izbira pa je seveda vaša, in to vedno upoštevamo. Zavedamo se, kako pomembna je medsebojna komunikacija, zato vas o vsem sproti obveščamo, tako preko maila in telefona, kot tudi preko programa za sledljivost vaše naprave. Za stranke, ki potrebujejo popravilo naprave, ki niso pogoste na našem trgu, se potrudimo, in prav za njih poiščemo in naročimo material, ter zadevo popravimo v najkrajšem možnem času.Prav tako smo v ponudbo dodali opcijo prevzema in dostave telefona preko kurirske službe, ki deluje na območju Ljubljane. Tako lahko na popravljen telefon počakate kar v udobju vašega doma, ali pa servis uredite dokler ste na delovnem mestu.
Naš cilj je zadovoljna stranka, zato stremimo k osebni obravnavi in preprostim rešitvam za vas.
Kaj vse popravljamo in nudimo?
Na mobilnih napravah popravljamo praktično vse komponente: menjava stekla, menjava zaslona, menjava baterije, popravilo kamere, popravilo polnilnega konektorja ter popravilo manjših komponent, kot so steklo kamere, zvočnik ali mikrofon. Poleg tega nudimo tudi popravila na matični plošči – npr. popravilo audio IC čipa ali odprava korozij po nesrečnem stiku z vodo. V primeru, da ne veste, kaj je z napravo narobe, lahko najprej opravimo pregled in se nato dogovorimo glede nadaljnjega popravila, glede na vaše želje pa lahko pri napravi opravimo tudi zgolj pridobitev podatkov.Za vaše naprave nudimo zaščitno opremo – svojo napravo lahko zaščitite z ovitkom in zaščitnim steklom, nudimo pa vam tudi vso potrebno dodatno opremo – kable, polnilce, slušalke in ostale dodatke za elektronske naprave.
Kako do nas?
Locirani smo v središču Ljubljane, natančneje na Tržaški cesti 5 (s te strani je tudi vhod), nasproti Tobačne (Upravna enota Ljubljana). Če se pripeljete (pridete) k nam z avtom, je najlažje, da parkirate na javnem parkirišču Mirje, kjer lahko 15 minut parkirate brezplačno. V neposredni bližini je tudi avtobusna postaja Tobačna in postaja Bicike(LJ) - Trg MDB. Na območju Ljubljane nudimo tudi opcijo kurirske službe, kar pomeni, da napravo prevzamemo na željeni lokaciji, jo popravimo, in nato dostavimo nazaj. Telefone in tablice lahko k nam pošljete tudi preko pošte Slovenije. Ko napravo prejmemo, jo , če je le možno, v 24ih urah popravimo in nato pošljemo nazaj, plačilo pa se izvede po povzetju.Izkušena ekipa serviserjev
Imamo več kot 10 let izkušenj, vsako leto pa popravimo vedno več naprav, trenutno se ta številka giblje okoli 12.000. To pomeni skoraj 12 tisoč zadovoljnih strank vsako leto. Ker med drugim poslujemo tudi preko pošte, imamo stranke po vsej Sloveniji, nekaj pa jih je tudi iz tujine. Poleg fizičnih oseb, sodelujemo tudi s podjetji, med katerimi so: Petrol d.d., Telemach d.o.o., Radenska d.o.o., Akrapovič d.d., Nova KBM d.d. …Leanpay obročno odplačevanje
Nudimo plačila storitev in izdelkov na obroke preko partnerskega podjetja Leanpay.Vas zanima kako hitro in enostavno do obročnega nakupa?
Leanpay - preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki od vas ne zahteva obiska banke ali odvečne papirologije.
Enostavno do najljubšega izdelka ali plačila storitev s parimi kliki.
Slovenski in tuji mediji pišejo o našem podjetju
O nas je bilo napisanih tudi nekaj člankov, video vsebin in priporočil, nekatere si lahko preberete na sledečih povezavah:- RTV Slo - "Gospa, ne splača se popravljati. Vzemite novega, imamo ravno super akcijo!"
- City Magazine - Mobistekla: Popravila stekel in ekranov vseh znamk
- Žurnal 24 - Kam po popravilo stekla pametnega telefona?
- Radio 1 - Bili smo povabljeni na radijski pogovor z Robertom Roškarjem, kjer smo v enourni razpravi opisali naše delo in vizijo podjetja.
- Planet TV : Jutro na Planetu - Video: Sezona 1: Epizoda 98
- GSM Arena - Najbolj priznana tuja spletna stran z informacijami o mobilni telefoniji piše o Mobistekla servisu, kjer prejmemo originalen material in rezervne dele še pred prihodom telefona v prodajo.
- Računalniške novice - Ste (prehitro) obupali nad pokvarjenim telefonom? Rešijo ga lahko na servisu Mobistekla
- SiolNET. - Servis telefonov − kaj je potrebno in kako poteka?
- Domžalec - Servis skirojev – vse, kar vas zanima!
- Žurnal 24 - Kako izbrati najboljši servis za popravila iPhone telefona?
- Ljubljana Info - Kdaj je potreben servis Samsung telefonov?
- Pomurec - Popravilo ali nakup novega telefona – kaj izbrati?
- Moški Svet - SERVIS SKIROJA – KDAJ JE POTREBEN?
- Sobota Info - Spoznaj servis telefonov Mobistekla!
- 24 ur - Servisiraj in prihrani – popravilo telefona kot trajnostni vidik!
- Radio 1 - TO je najboljši servis Huawei telefonov!
- primorske novice - Telefon mi je padel na tla – kaj pa sedaj?
- Nadlani.si - Servis dronov – hitro in kvalitetno. Preveri
Ne vem kaj je narobe z mojim aparatom. Bi lahko preverili?
Seveda, nudimo vam pregled aparata in diagnostiko težav. Pri tem pa vam ponudimo ugodno ceno popravila. Če se za popravilo odločite, vam pregleda in diagnostike ne zaračunamo.
Koliko časa bom brez naprave? Oziroma; Koliko časa traja servisni postopek?
Popravila so praviloma opravljena v roku 24h od oddaje naprave v servis. To zagotavljamo z ogromno zalogo rezervnih delov, profesionalno ekipo izkušenih serviserjev in utečenim servisnim postopkom. Rok popravila je lahko daljši, če gre za komleksno popravilo, če je potrebno popraviti več komponent, če je potrebna dobava materiala ali druge nepredvidljive okoliščine. Seveda pa se vedno potrudimo, da to storimo hitreje in ugodimo stranki.
Ali je možnost popravila telefona takoj ali v parih urah?
Seveda, nudimo vam možnost urgentnega popravila naprave. Z doplačilom preskočite vrsto in napravo takoj ob oddaji prevzame serviser v delo. Napravo se nemudoma popravi in se vas obvesti takoj ko je popravljena. Čas popravila je lahko med 30min - 5h in variira od napake in modela naprave.
Nisem iz Ljubljane. Vam lahko napravo pošljem preko pošte?
Seveda, na Pošti Slovenije pošljite paket priporočeno na naš naslov: Mobistekla, Tržaška cesta 5, 1000 Ljubljana. Paketu priložite vaš kontakt (ime, priimek, telefonska številka, email). Ko napravo prejmemo, jo popravimo in pošljemo nazaj na vaš naslov.
Imam počeno steklo na telefonu, vendar ga lahko normalno uporabljam. Nesel sem ga na popravilo k uradnem servisu, vendar bi mi radi menjali kompleten zaslon z LCDjem in zaračunali več kot polovico vrednosti telefona. Ali lahko pri vas zamenjam samo steklo?
Seveda. Naš servis je specializiran prav za popravila stekel. Menjavo stekla opravimo profesionalno, hitro, ter za nizko ceno.
Ali bom med servisnim postopkom izgubil podatke na svoji napravi?
Ne. Med popravilom ne posegamo v programsko opremo(software) ter kakršnekoli osebne podatke. Pri napravi se testira vse ključne funkcije in senzorje, tako da zagotovimo optimalno delovanje naprave in nudimo garancijo na opravljeno storitev.
Kako je v primeru, da mojega telefona ni mogoče popraviti?
Če vaše naprave ne bomo uspeli popraviti ali če se za servis ne odločite oz. ga prekinete, vam servisa ne zaračunamo, le pregled in diagnostiko po veljavnem ceniku.
Napravo imam zavarovano z geslom, ga potrebujete pri popravilu?
Da, geslo potrebujemo za dostop do vseh funkcij naprave, katere pred in po popravilu skrbno stestiramo. POZOR! Gesla uporabimo izključno v sklopu testiranj. Če ne želite sporočiti gesla, nekaterih funkcij aparata ne bo mogoče stestirati, med temi so ključne kamera, antena, wifi, bluetooth. V tem primeru vam ne moremo garantirati delovanje kompletnega aparata.
Kakšna lepila uporabljate pri menjavi stekel?
Za pritrditev stekla na zaslon uporabljamo tovarniška lepila, ki so primerna za vaš aparat.
Ali se funkcionalnost aparata poslabša po menjavi?
Ne, aparat vam bo deloval tako kot prej. Na telefonu odstranimo steklo in ga zamenjamo z novim, tako da uporabniško izkušnjo le izboljša.
Trenutno imam telefon bele barve, želim pa si temno modrega. Je to možno narediti?
Seveda. Če imate željo po menjavi barve na aparatu, vam z veseljem ustrežemo.
EM SERVIS, storitve, d.o.o.
Tržaška cesta 5
1000 Ljubljana
E-pošta: info@mobistekla.si
Telefonska številka: 051 494 000
Matična št.: 7160399000, ID za DDV: 30876745, Zavezanec za DDV: DA.
Bančni račun: IBAN SI56 0400 0027 7885 347 (OTP banka d.d.)
Podjetje je vpisano v Poslovni register RS.
Podjetje posluje brez žiga.
Registrski organ: Okrožno Sodišče Ljubljana
Številka vpisa v PRS: 2016/43731
Datum vpisa: 14.10.2016
Splošni pogoji podjetja EM servis d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Popravilo izvedemo strokovno ter kvalitetno. Pred popravilom in pred oddajo stranki stestiramo glavne funkcije naprave, s čimer poskušamo zmanjšati riziko kakršnihkoli napak v prihodnosti. Zaradi kompleksnosti diagnostike na matični plošči le-te ne izvajamo ob običajnem testiranju, zgolj ob izrecnem dogovoru s stranko in proti doplačilu. Prizadevamo si, da se vsi podatki na telefonu ohranijo, če pa je neizbežno, in moramo telefon ponastaviti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov. Vse dodatke telefona, kot so SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki, je priporočljivo pred oddajo telefona v servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo. Okvarjene, zamenjane komponente (npr. ekrane, baterije) podjetje EM SERVIS d.o.o. bodisi vrne stranki bodisi da na uničenje. V kolikor stranka ne izrazi izrecne želje po vračilu komponente ob oddaji naprave v servis, se podjetje samo odloči, kaj bo z zamenjano komponento storilo.
V primeru, da želite račun na podjetje, je na to potrebno opozoriti pred izdajo računa, kajti kasnejših reklamacij oziroma sprememb ne izvajamo.
Kot izvajalec storitve imamo pravice zahtevati predplačilo za opravljeno storitev.
Pri pošiljanju po pošti telefon v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. S predajo naprave podjetju (vključno s pošiljanjem preko pošte) stranka sprejema pogoje poslovanja podjetja, ki so navedena na spletni strani www.mobistekla.si. Ob zahtevi stranke se ji lahko predložijo pogoji poslovanja tudi v fizični obliki.
PREVZEM NAPRAVE IN LEŽARNINA
Ko stranka prejme obvestilo o končanem procesu popravila aparature ima 30 dni časa za prevzem. Ob izteku roka prevzema aparature, si pridržujemo pravico zaračunati stranki ležarnino v višini 1€ na dan.
Zaradi primanjkovanja prostora za skladiščenje električnih skirojev in koles, smo primorani zaračunavati ležarnino za neprevzeta prevozna sredstva. Od dne obvestila, da je vozilo “pripravljeno na prevzem”, ima stranka 10 dni časa, da skiro oz. kolo prevzame. Po pretečenem roku 10 dni, pričnemo z zaračunavanjem ležarnine 1€ / dan na prevozno sredstvo.
V primeru, da se naprave ne prevzame v 60 dneh od dne obvestila, si pridržujemo pravico napravo prodati na dražbi in s prejeto vsoto poravnati dolg stranke za opravljeno storitev ter nastale stroške ali pa napravo uničiti.
URGENTNO POPRAVILO OZIROMA PREDNOSTNO POPRAVILO S PRESKOKOM ČAKALNE VRSTE
Podjetje EM servis ponuja možnost prednostnega popravila. V primeru le tega, aparatura stranke preskoči redno vrsto, ter se aparat popravi v najkrajšem možnem času. Za tovrstno popravilo se zaračuna najmanj 10% končnega zneska popravila oziroma najmanj 15€.
GESLA IN KODE ZA ODKLEP TELEFONA
S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno. Podatki ter gesla za servisiranje in vzdrževanje ne bodo posredovani tretjim osebam in so namenjeni izključno za servisiranje in testiranje naprave. Če ima stranka zaklenjeno napravo in ne posreduje gesla, smo primorani napravo ponastaviti in s tem povzročiti izbris podatkov na napravi, da lahko opravimo servisna testiranja oziroma stranki ne pripada garancija, če testiranja ni bilo možno izvesti. Na napravah s touch ID / Face ID ali podobno funkcijo (biometrični senzorji) le-ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo telefona. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje telefona.
Splošni ceniki podjetja EM servis d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Naš servis posluje v skladu z veljavno zakonodajo in zagotavlja popolnoma transparentno in javno objavo cen. Vse cene so preverjene in usklajene s strani pristojnih inšpekcijskih služb ter zakonodaje. Pri vsaki storitvi je zraven nazorno napisano če popravilo vključuje material. Vsi ceniki vključujejo 22% DDV in skritih ali dodatnih stroškov pri nas ni, zato so objavljene cene za stranke zanesljive in veljavne.
Prizadevamo si za popolno preglednost našega dela. Vsako popravilo, ki ga izvedemo, je zavedeno na naši spletni strani skupaj z jasno označeno ceno. Na ta način stranka že vnaprej pozna strošek popravila, preden pride do kakršnegakoli izdatka. V primeru, da popravilo ni vnaprej dogovorjeno ali potrjeno, stranko pred izvedbo storitve ali spremembo cene vedno obvestimo. Delo izvedemo šele po prejetem ustnem ali pisnem soglasju stranke, s čimer se izognemo morebitnim neprijetnim presenečenjem.
Pridržujemo si pravico do sprememb cen brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so zavezujoče za uporabnika.
Splošen cenik storitev:
Storitev | Cena |
---|---|
Vizualna ocena popravila | Brezplačno |
Urgentno popravilo (urgentna obravnava) | 10% cene kompletnega popravila, oziroma minimalno 15€ |
Servisna ura stopnje 2 | 20€ do pol ure, 40€ na vsako uro |
Servisna ura stopnje 1 - Težja popravila | 55 € na vsako začeto uro |
Pregled in diagnostika | od 25€ |
Lepljenje naprave | od 35€ |
Čiščenje naprave | od 25€ |
Pridobitev podatkov | Delujoča naprava min. 35€, Nedelujoča naprava min. 55€ |
Kopija podatkov iz naprave na napravo | 65€ |
Sistemske posodobitve | od 25€ |
Delo na programski opremi | od 45€ |
Ležarnina | 1€/dan |
Urgentna dobava materiala | od 15€ |
Ultrasonično čiščenje | od 65€ |
Svetovanje | 20€ do pol ure, 40€ na vsako uro |
Administrativni stroški | 20 € |
Podjetje EM Servis d.o.o. ponuja možnost prednostnega popravila. V primeru le tega, aparatura stranke preskoči redno vrsto, ter se aparat popravi v najkrajšem možnem času. Za tovrstno popravilo se zaračuna najmanj 10% končnega zneska popravila oziroma najmanj 15€.
Garancija na naše popravilo je 90 dni od datuma prevzema naprave.
Uveljavljate jo lahko z računom oziroma garancijskim listom. Izpolnite obrazec za poizvedbo in napravo prinesite ali pošljite z dokumentacijo v našo poslovalnico (obrazec je na voljo za izpolnitev tudi v poslovalnici).
Garancija velja za komponente, ki so bile predmet popravila.
V primeru mehanskih poškodb in posegov na napravi se lahko spremeni obseg pokritosti s strani tovarniške garancije proizvajalca, saj ta običajno velja za primere brez fizičnih poškodb. Med samim servisnim postopkom upoštevamo vsa priporočila in dobre prakse, vendar s servisnimi posegi na napravah ne more obnoviti pogojev tovarniške garancije proizvajalca.
Vsi proizvajalci, kateri nudijo naprave z standardom zaščite IP, ne nudijo garancije v primeru vdora vlage ali tekočine v napravo.Apple : https://support.apple.com/en-us/HT207043
"Splash, water, and dust resistance are not permanent conditions and resistance might decrease as a result of normal wear. Liquid damage is not covered under warranty..."
Samsung : https://www.samsung.com/us/support/troubleshooting/TSG01001077/
"If your phone or tablet has been exposed to liquid, it will need repairs. Physical damage is not covered under the Samsung Limited Warranty..."
Xiaomi : https://www.mi.com/in/service/warranty/
"Warranty does not cover natural wear & tear, physical damage caused by the customer (including liquid damage) due to improper use or handling,..."
Tudi najmanjši mehanski vplivi, kot so poškodbe ali udarci, lahko negativno vplivajo na celovitost tesnil in posledično povzročijo izgubo vodotesnosti naprave. Zaradi predhodne izpostavljenosti mehanskim poškodbam oziroma silam ne moremo zagotoviti obnovitve standarda zaščite IP ali vodotesnosti ob zamenjavi posameznih komponent.
Starost naprave dodatno prispeva k slabšanju lastnosti lepil in tesnil, kar lahko brez prisotnosti mehanskih vplivov oslabi IP zaščito oziroma vodotesnost. Vodotesnost, kot je določena s standardom zaščite IP, velja zgolj v specifičnih laboratorijskih pogojih (npr. IP67 pod IEC standardom 60529), kar pomeni, da je naprava lahko v mirovanju potopljena do 30 minut na globini največ enega metra.
V primerih, ko je naprava izpostavljena dodatnim mehanskim pritiskom (npr. udar v tekočino, potapljanje med gibanjem ali povečana hidrodinamična sila), lahko pride do vdora vode tudi v novo, nepoškodovano napravo.
Glede na navedene dejavnike po izvedenem servisu ne garantiramo vodotesnosti naprave ali ohranitve standarda zaščite IP. Priporočamo, da se uporabniki izogibajo namerni izpostavitvi naprav vlagi ali vodi, še posebej pri starejših napravah in napravah, ki so bile kadarkoli izpostavljene mehanskim vplivom, kot so padci ali udarci.
Popravilo na matični plošči je izjemno zahtevno, saj vsebuje na stotine komponent, ki so lahko le delno poškodovane ali v začetnih fazah okvare. Napake, ki so prisotne na posameznih elementih, pogosto niso v celoti predvidljive ali odkrite z obstoječimi testi, kar pomeni, da lahko pride do okvare tudi po izvedenem servisu.
Zato za popravila na matični plošči ne nudimo garancije, saj je nemogoče z gotovostjo zagotoviti stabilnost celotne plošče na dolgi rok.
Odgovornosti za morebitne notranje mehanske poškodbe, ki so jih povzročile primarne poškodbe telefona ne prevzemamo. Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, programsko opremo in normalne obrabe baterije, saj se zmogljivost baterije z uporabo in s časom naravno zmanjšuje.
Garancija ni veljavna v slednjih primerih:
- ob neposredovanja gesla za odklep in testiranje telefona
- ob poškodovanju garancijske nalepke (Varranty void seal)
- okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...)
- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
- pri spremembah na aparatu
- ob izpostavljenosti telefona vlagi, vodi ali ob znakih oksidacije (čipi, konektorji, upori itd)
- pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd...
- pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
- pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
- pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
- pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
- pri napakah, ki jih povzroči nezdružljiva programska oprema in virusi ter nepooblaščeno spreminjanje tovarniške programske opreme
- pri normalni obrabi izdelka, vključno z baterijo
- pri okvari zaradi lepljenja nalepk na napravo in napak zaradi svetlosti LCD zaslona, ko je dolgotrajno prikazana enaka statična slika in ostanejo vzorci na zaslonu
- pri nameščenem blagu, ki se je odlimal / odstopil / bil nepravilno nameščen in ste kljub opaženi napaki blago uporabljali ali izpostavljali silam ter s tem povzročili mehansko poškodbo ali nepravilno delovanje blaga
OBRAZEC ZA POIZVEDBO
Za uveljavljanje garancije pravilno izpolnite obrazec za poizvedbo.
ČAS POPRAVILA
Čas popravil, naveden pod posameznimi produkti in popravili, ki jih nudimo, je le okviren in pride lahko do določenih odstopanj od predvidenega roka zaradi same narave ter kompleksnosti posega. V primeru napake na materialu ali pomankanja zaloge, si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila (zaradi nabave materiala) do 30 dni od dneva prejema naprave. Če napravi ni priloženo geslo za odklep, se rok popravila podaljša za 24 ur, od prejema gesla.
TRANSPARENTNOST POSLOVANJA
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.
Oglaševane časovne roke spoštujemo in se jih držimo, vendar lahko, zaradi nedobavljivosti rezervnih delov, dolgih dobavnih rokov, komplikacij s popravilom,... ta okvirni časovni rok presežemo. Transparentnost in obveščenost strank o servisnem postopku jemljemo zelo resno.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
USPEŠNOST POPRAVILA
Pri popravilih, kjer je navedena procentualna uspešnost (npr: 80% ali 90% uspešnost) stranka prevzema odgovornost, ter stroške neuspešnega popravila (npr. poškodba LCD ekrana).
Pri menjavi stekel na določenih modelih je popravilo tako kompleksno, da obstaja riziko poškodbe zaslona. Poškodba zaslona lahko pomeni nedelovanje zaslona, delno ali popolno nedelovanje toucha ali vizualne napake (črne pike, črte, itd.). Stranka z oddajo naprave v servis potrjuje, da je seznanjena z uspešnostjo in pogoji tovrstnih popravil.
Pri popravilu stika in oksidacije z vodo uspešnost popravila ni zagotovljena, stroške ultrasoničnega čiščenja pa se plača vnaprej za sam poseg, ne glede na uspešnost popravila.
Namreč kadarkoli je bila naprava v stiku z vlago ali s tekočino, torej da so na matični plošči sledovi korozije, je potrebno najprej obvezno narediti ultrasonično čiščenje, odpraviti kratke stike, oksidacije in korozijo na elektronskem vezju. Potem, ko je to opravljeno, se komponente temeljito stestira in diagnosticira, v kakšnem stanju je naprava. V najboljšem primeru naprava po opravljenem postopku deluje normalno, lahko pa, da je potrebno po tem postopku vseeno zamenjati še kakšno komponento, ki jo je tekočina uničila. Včasih uspemo napravo spraviti le do stanja, da se pridobi podatke (za pridobitev podatkov je še vseeno potrebno doplačilo). V cca. 20 % primerov pa popravilo ni uspešno, kar pomeni, da se stanje na napravi ne spremeni ali se celo poslabša; v takih primerih kljub čiščenju matične plošče, naprave ali podatkov ne moremo obuditi oz. pridobiti. Ta storitev tudi traja dlje časa - okvirno 2 tedna.
Splošni pogoji in varstvo osebnih podatkov
Na tej strani lahko redno spremljate vse spremembe povezane z varstvom osebnih podatkov.
V EM SERVIS, storitve, d.o.o. spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke.
Poslujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), od objave teh pravil pa tudi z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
O nas
Upravljalec podatkov je podjetje EM SERVIS, storitve, d.o.o. (v nadaljevanju upravljalec)
Oblike sodelovanja
Naše storitve lahko uporabljate kot:
- naznani uporabnik (v tem primeru bomo z vašim soglasjem ob obisku naših strani podatke zbirali preko piškotkov z namenom zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani)
- stranka oz. kupec
Osebni podatki, ki jih zbiramo
O naših strankah in kupcih zbiramo več vrst osebnih podatkov:
- podatki o identiteti: ime, priimek, elektronski naslov. Podatki o identiteti poslovnih uporabnikov vključujejo tudi naziv podjetja in davčno številko oziroma številko zavezanca za DDV. Številko zavezanca za DDV hranimo tudi za fizične osebe, ki poslujejo kot zavezanci za DDV.
- kontaktni podatki: naslovi za dostavo, naslov za izdajo računa in telefonska številka.
- podatki o nakupih in plačilih: hranimo vse podatke o vaših naročilih in plačilih, vključno s podatki o stornacijah, vrnitvah naročil.
- tehnični podatki: za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se zbirajo tudi IP naslovi, podatki o operacijskem sistemu, brskalniku, operacijskem sistemu, lokaciji vaše naprave, vrsti naprave s katero dostopate na našo stran in podobno. Ob obisku preko piškotkov z vašo privolitvijo zbiramo tudi podatke za zagotavljanje boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani. EM SERVIS d.o.o. lahko na uporabnikov računalnik shrani tudi druge piškotke - piškotke sistemov Google Analytics (analiza obiskov spletne strani). Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca 2 leti, potem postanejo neaktivni.
Kako pridobivamo podatke
Podatke o vas pridobivamo na več načinov:
- ko oddate naročilo preko spleta
- ko oddate napravo v servis (preko pošte ali v naši poslovalnici)
- z nagradnimi igrami
- ko pregledujete naše vsebine
- ko objavite vprašanje ali komentar
- ko nam posredujete različna vprašanja, zahtevo za reklamacijo, vrnete izdelek, ...
- z nami komunicirate preko družbenih omrežij
Tehnične podatke pridobivamo avtomatično.
Kaj delamo s podatki o vas
Podatke o registriranih uporabnikih in kupcih ter nakupih zbiramo za:
- zagotavljanje naših zakonskih obveznosti (na primer za vodenje finančnih in poslovnih knjig),
- izvedbo vaših naročil in naknadnih zahtevkov (npr. reklamacije)
- za analize poslovanja, planiranje, spremljanje statistik, obnašanja kupcev ter obiskovalcev in podobno, pri čemer so uporabljeni podatki anonimizirani
Vprašanja, ki nam jih posredujete preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, bomo uporabili izključno za razrešitev težave ali pripravo odgovora na vprašanje.
Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov
Poleg nas lahko vaše osebne podatke uporabljajo tudi naši zaupanja vredni partnerji, ki jih potrebujemo pri izvedbi, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov:
- dostavnim službam posredujemo podatke, ki jih potrebujejo za prevoz in oddajo naročila
- izvajalcem plačil (na primer Diners, Leanpay in ostali..)
- pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče, ipd.)
- z vašo privolitvijo vaše podatke preko piškotkov posredujemo Google, Facebook in drugim družbenim omrežjem
Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z zakonodajo. Posredujemo jim le podatke, ki so nujni za uspešno izvedbo naročila, prodajnega procesa ali druge aktivnosti.
Vaših podatkov v nobenem primeru ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam.
Roki hrambe osebnih podatkov
Vaše osebne podatke bomo hranili in obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti, ter potem v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe.
Podatke, ki so pridobljeni na podlagi privolitve, hranimo do preklica.
V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom, podatke hranimo v skladu z zakonsko zapovedjo.
Zagotavljanje varnosti
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za prenose vseh osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij.
Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji).
Piškotki
Delovanje naših spletnih strani je brez naših piškotkov praktično nemogoče. Če ne želite imeti naših piškotkov na vašem računalniku, ne pozabite, da je shranjevanje piškotkov pod popolnim nadzorom vašega brskalnika. Z izbiro ustreznih opcij v vašem brskalniku lahko shranjevanje piškotkov po želji kadarkoli omejite ali onemogočite, piškotke na vaši napravi pa lahko kadarkoli trajno zbrišete.
Naša spletna stran je le ena izmed nekaj milijard strani, na katerih lahko na vašo napravo dobite tudi piškotke Google, Facebook, Twitter, Youtube in drugih družbenih medijev, oziroma le te vaš piškotek ob obisku naše strani preberejo. Te strani lahko tako zbrane podatke uporabljajo za različne namene, od analitike, oglaševanja, pa do izboljšave svojih produktov. Za to potrebujemo vašo privolitev, ki jo lahko uredite na vrhu te strani.
Vaše pravice
Našim kupcem in uporabnikom zagotavljamo vso podporo pri uresničevanju pravic, ki jih navajamo v nadaljevanju:
- na tej strani vas v celoti seznanjamo s tem, kako uporabljamo vaše osebne podatke
- vedno smo vam na voljo, da uveljavite vašo pravico do popravka.
- v določenih primerih lahko uveljavite tudi pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov.
- v določenih primerih lahko zahtevate začasno ali trajno prepoved nadaljnje obdelave vaših osebnih podatkov v celoti ali delno,
- na vašo zahtevo vam bomo vaše osebne podatke posredovali zbrane v elektronski obliki
- obravnavali bomo vaše ugovore na obdelavo vaših osebnih podatkov
Vse ostale pravice lahko uveljavite tako, da nas o vaši zahtevi obvestite s priporočenim pismom na naslov: EM SERVIS, storitve, d.o.o., Tržaška cesta 5, 1000 Ljubljana, s pripisom GDPR –TEMA, pri čemer je TEMA lahko ena izmed zagotovljenih pravic: dostop, dopolnitev, popravek, omejitev obdelave podatkov, blokiranje obedalave podatkov, izbris osebnih podatkov, ugovor na obdelavo podatkov, prenos podatkov.
Če menite, da se vaši osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS.
Razširjen obseg pravic od 21. maja 2018 dalje velja tudi za vse, ki so nam osebne podatke posredovali pred tem datumom.