Navodila za oddajo reklamacije
Če imate težave z izdelkom ali popravljeno napravo, ki ste ju kupili oziroma popravili pri MOBISTEKLA.si, sledite spodnjim navodilom za oddajo zahtevka za poizvedbo:
-
Izpolnite obrazec na tej strani:
- Vnesite vse zahtevane podatke.
- Natančno opišite težavo z izdelkom ali napravo.
-
Priložite dokazilo o nakupu ali popravilu:
Da lahko obravnavamo vašo reklamacijo, potrebujemo dokazilo o nakupu ali popravilu (račun). Prepričajte se, da je dokazilo jasno in čitljivo.
-
Dostava blaga ali naprave:
Blago oziroma napravo skupaj z izpolnjenim obrazcem prinesite v našo poslovalnico na naslov:
MOBISTEKLA
Tržaška cesta 5,
1000 Ljubljana, SlovenijaAli pa nam jo pošljite po pošti na isti naslov.
-
Pregled in obveščanje:
Ko prejmemo blago ali napravo, jo pregledamo in vas obvestimo o vseh nadaljnjih postopkih.
OBRAZEC ZA POIZVEDBO
V kolikor želite pridobiti obrazec za poizvedbo, kliknite na spodnji gumb.
OBRAZEC ZA POIZVEDBO
Polja predznačena z * so obvezna za uspešno oddajo obrazca.
Številka bančnega računa, v primeru vračila blaga:
- Osebno - Blago, skupaj z obrazcom prinesite osebno v našo poslovalnico.
- Preko pošte - Blago, skupaj z obrazcom pošljite na naš naslov.
V Ljubljani, dne 09.12.2024
Podpis stranke:
IMATE DODATNO VPRAŠANJE?
Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Vaše zadovoljstvo je pri nas na prvem mestu.
PON - ČET
9.00-18.00
PET
9.00-16.00