PON - ČET 9.00-18.00

PET 9.00-16.00

Navodila za oddajo reklamacije

Če imate težave z izdelkom ali popravljeno napravo, ki ste ju kupili oziroma popravili pri MOBISTEKLA.si, sledite spodnjim navodilom za oddajo zahtevka za poizvedbo:

  1. Izpolnite obrazec na tej strani:
    • Vnesite vse zahtevane podatke.
    • Natančno opišite težavo z izdelkom ali napravo.
  2. Priložite dokazilo o nakupu ali popravilu:

    Da lahko obravnavamo vašo reklamacijo, potrebujemo dokazilo o nakupu ali popravilu (račun). Prepričajte se, da je dokazilo jasno in čitljivo.

  3. Dostava blaga ali naprave:

    Blago oziroma napravo skupaj z izpolnjenim obrazcem prinesite v našo poslovalnico na naslov:

    MOBISTEKLA
    Tržaška cesta 5,
    1000 Ljubljana, Slovenija

    Ali pa nam jo pošljite po pošti na isti naslov.

  4. Pregled in obveščanje:

    Ko prejmemo blago ali napravo, jo pregledamo in vas obvestimo o vseh nadaljnjih postopkih.

OBRAZEC ZA POIZVEDBO

V kolikor želite pridobiti obrazec za poizvedbo, kliknite na spodnji gumb.

OBRAZEC ZA POIZVEDBO

Polja predznačena z * so obvezna za uspešno oddajo obrazca.

Podatki stranke:
* Ime:
* Priimek:
Telefon:
* E-mail:
* Številka računa:
Podatki o napravi ali blagu:
Znamka:
Model:
Opravljene storitve:
Opis napake ali razlog vračila:

Številka bančnega računa, v primeru vračila blaga:

Kako poslati blago:
  1. Osebno - Blago, skupaj z obrazcom prinesite osebno v našo poslovalnico.
  2. Preko pošte - Blago, skupaj z obrazcom pošljite na naš naslov.
Ostale pomembne informacije pred oddajo obrazca:
  • V primeru, če ste prejeli poškodovano blago, nas nemudoma obvestite na elektrosnko pošto s fotografijami poškodovane embalaže in/ali blaga. Pakirne embalaže ne odvržite stran.
  • Za reklamacije upoštevajte pogoje poslovanja.
  • Po obdelavi, vas bomo takoj kontaktirali preko e-pošte.
  • V primeru povrnitve denarja, denar po navadi vračamo do 14 dni po obdelavi reklamacije.
  • Za darila in brezplačno opravljene storitve ni mogoče uveljavljati garancije.
  • V primeru neupravičene ali namerno prikrivanja dejstev pri reklamaciji, smo vam primorani obračunati administrativni strošek oz. strošek pregleda in diagnostike po veljavnem ceniku.

V Ljubljani, dne 09.12.2024

Podpis stranke:

IMATE DODATNO VPRAŠANJE?

Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Vaše zadovoljstvo je pri nas na prvem mestu.